پاتوق بچه های با حال جنوب

خلاصه دل رو به دریا زدیم و

سفر آغاز کردیم

سوار قطار به سمت تهران حرکت کردیم

به تهران که رسیدم

بدون هیچ معطلی

به سمت میدون انقلاب

که ترمینال غربم اونجا بود

رفتم

البته به همراه عمو حسین

که همسفرم در قطار بود

و از اهالی قزوین

تو پرانتز

اون دوست بی وفام

قبلا بهم گفته بود که

که باید ار ترمینال غرب

به زنجان رفت و

کرایه اش ۵ هزار تومن و ۴ ساعت راهه

بلیط ها همه رزو شده بود

تا ساعت یک بعد از ظهر

دلهره ای گرفتم

نه به مراسم روز هشتم می رسیدم

نه اون دوستم

جواب پیام ها و تماس هام رو می داد

بازم هم بر دلهره قالب شدم

و راه افتادم

به سمت غربت کده ی زنجان

تو ترمینال با یه شوق و ذوقی

 برا دوستم یه هدیه خریدم

که هنوزم تو ساکم گذاشته و

حتی از تو نایلونم درش نیوردم

تو اتوبوس همش تو خودم بودم

و اصلا نمی دونستم کجا دارم می رم

و از آخر و عاقبت این سفر بی اطلاع بودم

البته یه بنده خدایی که

گوشش نمی دونم چطوری پاره شده بود

و چند تا بخیه داشت

کنارم نشسته بود

که گهگاهی با حرفاش خلوت منو پاره می کرد

که من زیاد مایل به هم صحبتی بااون نبودم

ولی اون باهام حرف می زد

منم از اونجایی که دوس ندارم

کسی ازم دلخور بشه

جوابشو می دادم

هر لحظه برام هزاران ساعت می گذشت

و همش تو این فک بودم که

اگه دوستم

همون طور که گفته بود

به دیدنم نیاد باید چیکار کنم

این فکر داغونم کرده بود

ولی من برا اطمینان

با یه دوستی که تو ابهر داشتم

هماهنگ کرده بودم

که برم پیشش

ادامه دارد ...



نوع مطلب : خاطرات خط خطی ,
برچسب ها : برچسب ها : "خاطرات سفر سوم" ,
نوشته شده در 1389/11/03 توسط : جوون مهربونی به نام حسین| تعداد بازدید : 379


درباره وبلاگ

دوستای ناز و فشنگ سلام خوبه حال شما با گرمای تابستون چطورید این وبلاگ در صبح روز سه شنبه 2 / تیر /1389 تو رز بلاگه درس شده و اومدم تو جمع شما رز بلاگی های عزیز تا دوستای نازی برا خودم پیدا کنم از میان نازنین های نسل سوم و چهارم تنهام نذاریدوووووو بهم سر بزنید میشه یه بار دوستی مونو امتحان کنیم ضرر نداره منتظرتونموووو یادتون نره هااااا حسین صدام می کنن ساکن شمال خوزستان خونگرم بچه ی باحال و با مرام آروم و سر به زیر متولد 15 شهریور نسل سومی از دروغ و دورویی متنفر خونگرم و باوقار عند رفاقت ساده بدتیپ و زشت عینکی بسه دیگه فعلا
موضوعات
خاطرات خط خطی
اخبار و رویدادها
دل تنگی های بی قرار
شعر و شاعری
داستان و قصه
دست نوشته ها
ایام و مناسبت ها
خاطرات خط خطی
دل نوشته ها
عکس و مکث
سربازان وطن
کارتون
یادداشت های بی قرار
نظرسنجي
آمار وبلاگ
افراد انلاین : 1
کل بازديد : 623641
بازديد امروز :23
بازديد ديروز : 71
ماه گذشته : 16485
هفته گذشته : 116
سال گذشته : 207379
تعداد کل پست ها : 312
نظرات : 2869
free counters ........
11 پلاک

پشتیبانی قالب


Powered By
rozblog.com