پاتوق بچه های با حال جنوب

ای روزا

که سالروز شهادت شهید مطهری هست

تو کشور عزیز ما

به نام هفته ی معلم

نام گذاری شده

آدم با اومدن ای هفته و روز معلم

یاد روزهای خوش مدرسه میوفته

یادش بخیر

چه معلم های خوبی داشتیم

چقد برامون دلسوزی می کردن

چقد دوسمون داشتن

و براشون عزیز بودیم

واقعا اون چوب گلشون

که باهاش بچه ها رو می زدن

باعث شده که

خیلی ها درسشون رو بخونن و

به مدارج بالای علمی دست پیدا کنن

و برا خودشون کسی بشن

واقعا چطور می شه

از زحمات معلمای خوب خودمون

تشکر کنیم

اصلا زبون که هیچ

هیچ وت نمی تونیم

از اون زحمت ها و ایثاری که برا ما

انجام دادن

قدردانی کنیم

چه روزهای به یاد خوشی داشتیم

تو مدرسه

دلم برا مدرسمون تنگ شده

دلم برا دوستای مدرسه تنگ شده

دلم برا معلمامون تنگ شده

دلم برا آقای ناظم و آقای مدیر تنگ شده

یادش به خیر

یه بارتکلیفای ریاضی مو انجام ندادم

رفتم سر کلاس

پیش معلم ریاضی مون

که اسمش آقای نجفی بود

بهم گفت :

تو دیگه چرا...؟؟

منم سرمو انداختم پایین

به خیال اینکه تموم شد

ولی یه کشیده ی ابداری

خوابوند تو گوشم

که هنوزم وقتی یادم میاد

 سرم درد می گیره

ولی اون کشیده

باعث شد

که دیگه تکلیف هامو درست انجام بدم

لااقل تو همون سال

خدا نگهش داره برا خونوادش

نمی دونم الان کجاست

ولی از خدا طول عمرشو طلب می کنم

یه معلم تاریخ هم داشتیم

اون که محشر بود

واقعا کارش درست  درست بود

چون بچه ی آرومی بودم

خیلی دوسم داشت

خیلی خیلی

البته بچه درس خونم بودم دیگه

شاگرد زرنگ کلاس

از دوتا درس هم که

 متنفر بودم عربی و انگلیسی

ولی خدا رو شکر همیشه نمره میوردم

و کار به شهریور نمی کشید . 

اون طوری که من سراغ گرفتم

معلمای الانی البته نه همشون

افتادن دنبال پول جمع کردنو

و خرید چند تا خونه و ماشین و ای حرفا

دیگه وقت استراحتشون رو میان سر کلاس

که این خیلی بده

از نظر علمی

پایه ی بچه ها ضعیف می شه

 بعد تو دانشگاه دچار مشکل می شن

ولی خوب معلمای خوبی هم هستن

که از جان و دل

 برا دانش آموزا

مایه می زارن

خدا حفظشون کنه

خوب منم به نوبه ی خودم

هفته معلم رو

به تموم معلمای دلسوز و مهربون

 تبریک  وشاد باش می گم

 و دست همشون رو می بوسم

البته آقایون رو

 فکر بد نکنید

و برا همشون آرزوی موفقیت و بهروزی

در تموم مراحل زندگی دارم .

یه نکته هم بگم

به شوخی

قرار بود

پارسال وزیر آموزش و پرورش

معلمایی که

مث شمع می سوزن و

 به بچه ها علم می آموزن رو

 دوگانه سوز کنه

و کارت سوخت بهشون بده

خبر ندارم

 به قولش عمل کرده یا نه

اینم یه شوخی بود

 با معلمای دوست داشتنی

 منو ببخشید 



نوع مطلب : دست نوشته ها ,
برچسب ها : برچسب ها : "روز معلم"."معلم"."مدرسه" ,
نوشته شده در 1390/02/14 توسط : جوون مهربونی به نام حسین| تعداد بازدید : 2231


درباره وبلاگ

دوستای ناز و فشنگ سلام خوبه حال شما با گرمای تابستون چطورید این وبلاگ در صبح روز سه شنبه 2 / تیر /1389 تو رز بلاگه درس شده و اومدم تو جمع شما رز بلاگی های عزیز تا دوستای نازی برا خودم پیدا کنم از میان نازنین های نسل سوم و چهارم تنهام نذاریدوووووو بهم سر بزنید میشه یه بار دوستی مونو امتحان کنیم ضرر نداره منتظرتونموووو یادتون نره هااااا حسین صدام می کنن ساکن شمال خوزستان خونگرم بچه ی باحال و با مرام آروم و سر به زیر متولد 15 شهریور نسل سومی از دروغ و دورویی متنفر خونگرم و باوقار عند رفاقت ساده بدتیپ و زشت عینکی بسه دیگه فعلا
موضوعات
خاطرات خط خطی
اخبار و رویدادها
دل تنگی های بی قرار
شعر و شاعری
داستان و قصه
دست نوشته ها
ایام و مناسبت ها
خاطرات خط خطی
دل نوشته ها
عکس و مکث
سربازان وطن
کارتون
یادداشت های بی قرار
نظرسنجي
آمار وبلاگ
افراد انلاین : 1
کل بازديد : 623633
بازديد امروز :15
بازديد ديروز : 71
ماه گذشته : 16477
هفته گذشته : 108
سال گذشته : 207371
تعداد کل پست ها : 312
نظرات : 2869
free counters ........
11 پلاک

پشتیبانی قالب


Powered By
rozblog.com